Narzędzia przydatne dla content managera

Zdobyłeś wiedzę teoretyczną i teraz chciałbyś zacząć działania content marketingowe, które stopniowo przybliżą Cię do Twojego sukcesu w branży? Warto od razu powiedzieć, ze wiele będzie zależało tutaj od Twojej strategii, bowiem bez niej niestety nie masz szans na zdobywanie jeszcze trafniejszych zleceń i klientów. Jakie narzędzia powinny być w Twoim arsenale, aby było Ci jeszcze lepiej pracować?

Monitoring treści

Warto jest reagować na to, co na temat Twojej firmy mówią w internecie. Ale żeby móc wiedzieć, że ktoś o Tobie powiedział, to najlepiej wyposażyć się w odpowiednie narzędzie, które pomoże Ci to sprawdzić i reagować. Obecnie na rynku nie brakuje interesujących rozwiązań, które można mieć w miesięcznym abonamencie, niekiedy nieprzekraczającym nawet 40 zł. Jest to mała kwota w porównaniu do tego, co jesteś w stanie osiągać.

Dystrybucja treści

Tutaj z pomocą przychodzą wszystkie systemy do blogowania, czy tworzenia list mailingowych. Warto stawiać szczególnie na te ostatnie, ponieważ portale społecznościowe często zmieniają swoje zasady i przepisy więc możesz z czasem stracić tam swoich fanów. Tymczasem jeśli masz swoją listę mailingową, to nie interesują Cię wtedy zmiany algorytmów portali społecznościowych, bo Ty i tak w razie czego masz dostęp do klientów.

Projektowanie 

W tym wypadku przydają się narzędzia graficzne, których obecnie w internecie nie brakuje. Oczywiście te najbardziej zaawansowane są płatne, jednakże większość bez większych problemów wystarczy do standardowych zastosowań, z którymi będziesz miał do czynienia. Warto jest także wykupić sobie dostęp do tzw. banków zdjęć, bo to właśnie tam są te najlepsze, które można używać np. w ramach komercyjnych projektów.

Planowanie publikacji

Działania content marketingowe prowadzone są przeważnie na różnych obszarach, przez co bardzo ważne jest tutaj odpowiednie planowanie wszystkiego. W sieci jest dostępnych wiele interesujących narzędzi, które pomagają dokładnie zaplanować wszystkie publikacje w najbliższych miesiącach. 

 

 

O serwisie

MediaTrendy.pl to serwis skierowany przede wszystkim do pasjonatów marketingu internetowego. Codziennie nowe artykuły!

Kontakt

ul. Babci Milenki 17, 75-757 Starachowice

685-315-385

kontakt@mediatrendy.pl

Galeria